Szanowni Rodzice!
Informujemy, że w szkole działa program „Gorący posiłek”.
Zgłoszenia NOWYCH uczniów należy wypełnić i wysłać elektronicznie, a także pobrać, podpisać i dostarczyć do szkoły przed pierwszym dniem miesiąca, od którego uczeń ma korzystać z programu.
Uczniowie już zgłoszeni nie muszą składać deklaracji co miesiąc.
Opłatę (do 5 dnia każdego miesiąca) należy wnieść przelewem na rachunek:
48 1140 2118 0000 2183 1000 1011
styczeń – 21 dni (94,5zł)
luty – 10 dni (45 zł)
marzec – 23 dni (103,5zł)
Przypominamy, że zgodnie z procedurą obiady można wykupić tylko
NA PEŁNY MIESIĄC.
1. Zarządzenie Prezydenta Miasta z dnia 23.09.2022 - PDF
2. Zarządzenie Dyrektora SP 7 nr 10 z dnia 22.12.2022r. w sprawie zmiany w Procedurze - PDF
3. (Zarządzenie Nr 736/2419/22 Prezydenta Miasta Koszalinaz dnia grudnia 22.12. 2022 r.) - PDF
5. ROZLICZENIE NALEŻNOŚCI ZA GORĄCY POSIŁEK ZA ROK 2022 Z UWZGLĘDNIENIEM NALEŻNOŚCI ZA STYCZEŃ 2023 - PDF
Karta zgłoszenia ucznia na "gorący posiłek" (zupę) w stołówce szkolnej,
w Szkole Podstawowej nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego w Koszalinie w roku szkolnym 2022/2023